Skip to main content

افزایش تقاضا برای انواع خدمات کلید سازی و قفل سازی در تهران

دفعات بازدید: 7690

افزایش تقاضا برای انواع خدمات کلید سازی و قفل سازی در تهران و درخواست های اینترنتی برای اعزام کلید ساز از کلید سازی کاخ؛ مشوق ما برای جذب کلید سازان شده است. در این راستا با جذب کلید سازان همکار طرح دور تهران با 80 کلید ساز را گسترش داده و مناطق تحت پوشش خود را تقویت کنیم.

افزایش تقاضا برای خدمات قفل سازی و کلید سازی و توجه کلید سازی کاخ به عنوان کلید سازی نزدیک به شما و استقبال مشتریان محترم از طرح دور تهران با 80 کلید ساز برآن شدیم نسبت به تقویت واحدهای سیار خود در مناطق مختلف تهران اقدام کنیم و از کلید سازان بیشتری استفاده کنیم تا بتوانیم سروقت کنار شما باشیم و به عنوان کلید ساز نزدیک شما همیشه در دسترس باشیم.

لذا همچون گذشته با انواع خدمات قفل و کلید سازی سیار: باز کردن قفل درب ضد سرقت، قفل گاو صندوق، باز کردن قفل پدال خودرو، تعویض مغزی و قفل، باز کردن درب خودرو، ساخت سوئیچ کد دار، باز کردن قفل فرمان، ساخت ریموت پارکینگ، فروش مغزی و قفل و... در خدمت شما شهروندان محترم هستیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت انواع خدمات قفل و کلید سازی با شماره زیر تماس بگیرید.

 09126352015

بر چسب ها

نظرات و پیشنهادات خود را از ما دریغ نفرمایید.

ساخت و تعمیر ریوت خودرو

تعمیر و تکثیر انواع ریموت خودرو و...

در اسرع وقت با نرخ مصوب

تعمیر ریموت خودرو و یا کرکره برقی خود را به کلید سازی شبانه روزی و سیار کاخ بسپارید و مثل روز اول تحویل بگیرید.

سریع ترین خدمات تعمیر انواع قفل و ریموت

توسط مجرب ترین کلیدسازان موتورسوار

جهت دریافت خدمات کلید سازی سیار یکی از آیکون های تماس سریع را لمس کنید تا نزدیک ترین کلیدساز سیار ما جهت رفع مشکل شما به محل اعزام کنیم.

بیشترین و بهترین خدمات غیر حضوری

51 خدمت با افتخار

از سال 1350