Skip to main content

قیمت کلید سازی

دفعات بازدید: 7746
اجرت کلید سازی و نقش زمان و مکان

دوستی تعریف می کرد: مردی با ظاهر آراسته وارد کلید سازی شد؛ بعد از سلام و احوال پرسی معترضانه پرسید: چرا و بر چه اساسی یکی از کلید سازان سیار شما بابت تعمیر و بازکردن قفل درب ضد سرقت مبلغ ... تومان از همسرم گرفته است؟ عرض کردم کجا و در چه ساعتی کلید ساز ما در مکان حضور داشتند لطفا نام و مشخصات کلید ساز را بفرمایید. ایشان با دادن مشخصات کلید ساز و زمان و مکان آن متوجه شدیم ایشان اشتباها به کلید سازی ما آمده اند. بعد از خداحافظی و رفتن ایشان بحث مفصلی بین کارکنان گل انداخت.

در حین بحث و گفتگو عرض کردم بچه ها خیلی خوب شد. یکبار دیگر با هم قیمت ها را مرور و تعرفه ها را یادآوری می کنم. همه ما مکلف هستیم بر اساس آخرین نرخ نامه اتحادیه با توجه به پیچیدگی کار, مدت زمان تعمیر, آلیاژ و تعداد کلیدها و ... و یا بر اساس توافق طرفین که در ذیل نرخ نامه درج شده است رضایت مشتریان را بدست آوریم. در شرایط عادی و خدمات حضوری و یا کار در امکان مجاور کلید سازی دریافت دستمزد بر اساس نرخ نامه هیچ گونه دلخوری در پی نخواهد داشت.

اما نرخ خدمات غیرحضوری در مراکز  و شعب سیار با توجه به مدت زمان کار تعمیر, تعویض و یا باز کردن قفل, پیچیدگی کار, زمان کار و ... همه در نرخ تعرفه تاثیر مستقیم دارند و علاوه بر نرخ مصوب, شرایط کار سخت, زمان کار, پیچیدگی کار از عوامل تعیین کننده اجرت کلید سازی های شبانه روزی 247 هستند. تاثیر زمان روی هزینه های پرداختی به کلید ساز تاثیر بسیار دارد و قیمت کلید سازی از ساعت 24 تا شروع وقت کار معمول و رسمی متفاوت و با رضایت طرفین انجام می شود و قیمت خدمات در نیمه های شب با قیمت های روز متفاوتند. به طور کلی قیمت خدمات کلیدسازی به زمان انجام کار نیز ارتباط مستقیم دارد. کلید سازی شبانه روزی در همه ساعات و حتی روزهای تعطیل نیز ارائه می شود ولی هزینه ها در روزهای تعطیل و … اندکی بیشتر است.

بر چسب ها

نظرات و پیشنهادات خود را از ما دریغ نفرمایید.

ساخت و تعمیر ریوت خودرو

تعمیر و تکثیر انواع ریموت خودرو و...

در اسرع وقت با نرخ مصوب

تعمیر ریموت خودرو و یا کرکره برقی خود را به کلید سازی شبانه روزی و سیار کاخ بسپارید و مثل روز اول تحویل بگیرید.

سریع ترین خدمات تعمیر انواع قفل و ریموت

توسط مجرب ترین کلیدسازان موتورسوار

جهت دریافت خدمات کلید سازی سیار یکی از آیکون های تماس سریع را لمس کنید تا نزدیک ترین کلیدساز سیار ما جهت رفع مشکل شما به محل اعزام کنیم.

بیشترین و بهترین خدمات غیر حضوری

51 خدمت با افتخار

از سال 1350