Skip to main content

قفل شب بند چیست

دفعات بازدید: 3563

قفل شب بند و کاربرد آن

امنیت ساختمان ها و آپارتمان ها همیشه یکی از مسائل برای افراد بوده است. یک راه حل افزایش امنیت، استفاده از قفل شب بند است. گاهی حتی با وجود استفاده از درب های ضد سرقت پیشرفته هم ممکن است به قفل شب بند نیاز شود چون سیستم قفل آن به کلی با قفل های داخلی درب فرق می کند. تمام قفل های داخلی درب ضد سرقت به گونه ای به هم متصل هستند و اگر بتوان روشی برای باز کردن آن پیدا کرد، به احتمال زیاد، درب به راحتی باز خواهد شد.

پس می توان گفت که قفل های شب بند فقط مناسب درب های معمولی نیستند و می توان برای امنیت بیشتر، از آنها برای درب های ضد سرقت نیز استفاده کرد. از قفل های شب بند که به انگلیسی door jammer نیز گفته می شود، یکی از انواع یراق آلات درب ضد سرقت است که برای افزایش امنیت درب های معمولی و حتی درب ضد سرقت استفاده می شود. این قفل ها معمولا به شکل مکانیکی و ساده اما بسیار مستحکم و مطمئن ساخته می شوند. این گونه طراحی قفل شب بندی باعث می شود تا هم نحوه استفاده از آن راحت باشد، هم اینکه نصب قفل شب بند به راحتی انجام شود.

لطفا جهت خرید و یا نصب قفل شب بند با متخصصین ما تماس بگیرید.

بر چسب ها

نظرات و پیشنهادات خود را از ما دریغ نفرمایید.

ساخت و تعمیر ریوت خودرو

تعمیر و تکثیر انواع ریموت خودرو و...

در اسرع وقت با نرخ مصوب

تعمیر ریموت خودرو و یا کرکره برقی خود را به کلید سازی شبانه روزی و سیار کاخ بسپارید و مثل روز اول تحویل بگیرید.

سریع ترین خدمات تعمیر انواع قفل و ریموت

توسط مجرب ترین کلیدسازان موتورسوار

جهت دریافت خدمات کلید سازی سیار یکی از آیکون های تماس سریع را لمس کنید تا نزدیک ترین کلیدساز سیار ما جهت رفع مشکل شما به محل اعزام کنیم.

بیشترین و بهترین خدمات غیر حضوری

51 خدمت با افتخار

از سال 1350