Skip to main content

قفل عوض نکنید کلید سازتان را عوض کنید!

دفعات بازدید: 1513

دنیای بدون قفل و کلید غیر قابل تصور شده است میلیاردها کلید در دستتان انسان ها جهت باز و بست میلیاردها قفل وجود دارد؛ از قفل های ابتدایی گرفته تا قفل های دیجیتالی پیشرفته. بنا به دلایل متعدد هر قفلی روزی احتمالا از کار بی افتد و دیگر باز یا قفل نشود. کلید سازی در راستای این مشکل ایجاد شده است. همانطور که تنوع میلیاردی کلید و قفل وجود دارد کلید سازی های  زیادی نیز در سطح شهرها جهت رفع عیوب قفل ها دایر شده اند.

تعداد و تنوع زیاد قفل ها بر حساسیت کار کلید سازی افزوده و کار کلید ساز از تکثیر و کپی کلید و تعمیر قفل های ساده فراتر رفته است. قفل گاو صندوق های دیجیتالی، قفل درب های ضد سرقت، قفل های ریموت دار کنترل از راه دور و... بر حساسیت کار قفل سازی افزوده است. و برای تعمیر این قفل های پیچیده مردان زبده، ماهر، حرفه ای و آموزش دیده نیاز است تا بتوانند از پس تعمیر و رفع عیوب این قفل ها برآیند.

کارکنان کلید سازی سیار و شبانه روزی کاخ با تکیه بر تجارب و گذراندن دوره های آموزشی کافی و مطالعه مستمر توان تعمیر و باز کردن هر قفلی را بدست آورده اند و 61 سال سابقه گواهی محکم بر این ادعا می باشد. اگر از تعمیر و یا باز نشدن برخی از قفل ها مایوس شده اید؛ قفل ها را دور نیاندازید فوری با امداد کلید کاخ، برترین کلید سازی تهران تماس بگیرید و کلید سازتان را برای دقایقی عوض کنید فقط چند دقیقه می تواند شما را از تعویض قفل بی نیاز و منصرف کند.

کلید سازی سیار و شبانه روزی کاخ اولین کلید ساز منتخب شماست که بهترین و برترین امداد کلید سازی در تهران را از دیر باز برعهده داشته است. خدمات متنوع، سریع و سیار کاخ مجموعه کلید سازی ما را در امداد رسانی و ارائه خدمات غیر حضوری برتری داده و در تهران با داشتن بیش از 50 واحد سیار از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

بر چسب ها

نظرات و پیشنهادات خود را از ما دریغ نفرمایید.

ساخت و تعمیر ریوت خودرو

تعمیر و تکثیر انواع ریموت خودرو و...

در اسرع وقت با نرخ مصوب

تعمیر ریموت خودرو و یا کرکره برقی خود را به کلید سازی شبانه روزی و سیار کاخ بسپارید و مثل روز اول تحویل بگیرید.

سریع ترین خدمات تعمیر انواع قفل و ریموت

توسط مجرب ترین کلیدسازان موتورسوار

جهت دریافت خدمات کلید سازی سیار یکی از آیکون های تماس سریع را لمس کنید تا نزدیک ترین کلیدساز سیار ما جهت رفع مشکل شما به محل اعزام کنیم.

بیشترین و بهترین خدمات غیر حضوری

51 خدمت با افتخار

از سال 1350