Skip to main content

بی کلیدی هیچ وقت خبر نمی کنه

دفعات بازدید: 1556
 

بی کلیدی هیچ وقت خبر نمی کنه عنوان مقاله امروز ماست. امیدوارم برای هیچ کس بی کلیدی پیش نیاد. دی ماه 1399 داشتم بنزین میزدم که متوجه شدم سوییچ و کل دسته کلیدهام داخل خودرو جا گذاشتم و درها قفل شدن؛  شیشه ها و درب ها کیپ کیپ بسته شده بودند جوری که مورچه هم نمی تونست بی کلید وارد خودرو بشه به مامور جایگاه گفتم سوییچ مونده داخل خودرو چکار کنیم؟ گفت:"هلش بدیم بره جلو تا برای مشتریان مشکلی پیش نیاد."

ماشین تو دنده بود اصلا یک سانت هم حرکت نکرد. هیچ ابزاری دم دست نداشتم هر چه داشتم داخل ماشین بود توصیه خودمان را بیاد آوردم که نمی بایست از کلیدهای متفرقه و اشیاء نوک تیز استفاده کنم. مسئول جایگاه آمد گفت" بیا شماره یه کلید ساز را بدم زنگ بزن خیلی تو کارش وارده." تو دلم خندیدم و صدامو در نیاوردم اگر می گفتم خودم کلید سازم خیلی ضایع میشد. از ایشون تقاضا کردم اجازه بدید برم از خونه سوییچ یدک رو بیارم چون خونمون دو کوچه بالاتر از پمپ بنزین قرار داشت. همین که می خواستم حرکت کنم مامور گفت"آقا مگه نمیگی خونه تون پشت جایگاه دو سه کوچه بالاتره خوب زنگ بزن سوییچ برات بیارن ماشینتو بی صاحب ول نکن؟!" 

گفتم راست میگی الان زنگ می زنم. با خونه تماس گرفتم و دخترم با عجله سوییچ را آورد. خودم یک عمر کلید ساختم قفل ماشین و گاو صندوق باز کردم اما خودم بی کلید شده بودم اصلا فکر نمی کردم چنین اتفاقی برام پیش بیاد و بی کلید بشم. برای تشکر پیش مسئول جایگاه رفتم تا از ایشان عذرخواهی و تشکر کنم. بعد از عذرخواهی و تشکر؛ از سر کنجکاوی پرسیدم که ببینم این همکار حرفه ای من کیه؟ گفتم"لطفا شماره اون کلید ساز رو بدید اگر یه بار دیگه گیر افتادم به ایشون زنگ بزنم" از  کشوی میزش کارت را درآورد و به طرفم گرفت؛ گفت:"بفرمایید." 

رو کارت نوشته شده بود: کلید سازی سیار و شبانه روزی کاخ

عرض کردم آقا ممنون این کارت خودمه من حمیدرضا ابراهیمی هستم و کلید سازی کاخ برا خودمه. مسئول جایگاه با خنده نگاهی به من انداخت و گفت:"کوزه گر از کوزه شکسته آب می خوره"

الان سوییچ و ریموت را از هم جدا کردم و جداگانه ازشون استفاده می کنم و ریموت را فقط موقع باز و بست درها بکار می برم و مثل قبل همراه سوییچ از بغل فرمان آویزانش نمی کنم؛ تا دیگه بی کلید نمونم.

داستان واقعی با اندکی دخل و تصرف

بر چسب ها

نظرات و پیشنهادات خود را از ما دریغ نفرمایید.

ساخت و تعمیر ریوت خودرو

تعمیر و تکثیر انواع ریموت خودرو و...

در اسرع وقت با نرخ مصوب

تعمیر ریموت خودرو و یا کرکره برقی خود را به کلید سازی شبانه روزی و سیار کاخ بسپارید و مثل روز اول تحویل بگیرید.

سریع ترین خدمات تعمیر انواع قفل و ریموت

توسط مجرب ترین کلیدسازان موتورسوار

جهت دریافت خدمات کلید سازی سیار یکی از آیکون های تماس سریع را لمس کنید تا نزدیک ترین کلیدساز سیار ما جهت رفع مشکل شما به محل اعزام کنیم.

بیشترین و بهترین خدمات غیر حضوری

51 خدمت با افتخار

از سال 1350